2011. augusztus 4., csütörtök

Csomagot hozott a Posta !!!

Nagyon vártam már és végre megérkezett :)
Úgy három hete, amikor még szabadságon voltam, de net közelben nem, kaptam egy általam rendszeresen látogatott és olvasott oldal írójától, Ganter Klári - tól az FB-n egy üzenetet, melyben arról értesít, hogy azon
szerencsések közé tartozom, akiket megajándékoz egy saját készítésű lekvárral, valamint egy saját keverésű fűszerkeverékkel, mivel olvasó tábora elérte, sőt meghaladta az 500 főt :)
Mint írtam, akkor én voltam szabadságon, azután ő pihent, lényeg a lényeg, tegnap megérkezett a csomagocska:
Hiába próbákoztam, kísérleteztem, sajnos nem sikerült a valósághű színt elővarázsolnom a fényképező gépemmel, de elmondhatom, hogy a lekvárnak gyönyörű élénk színe, a fűszerkeveréknek pedig fantasztikus illata van, ezúton is köszönöm neki :)

A héten én is készítettem lekvárt őszibarackból, hamarosan beszámolok az eredményról :)

1 megjegyzés: