2013. március 18., hétfő

Farmer tároló

Nem, nem a farmerek tárolásáról fogok jegyzetet készíteni, hanem maradék farmer anyagokból készült tárolómat mutatom meg Nektek.
Tárolókból mostanában hiányom van, ezért újból készítettem egyet, most a fürdőszobába. Mert ez az összevisszaság már kezdett zavarni:
Elővettem tehát a "valamire még jó lesz" zsákomat és kerestem maradék farmereket, szerencsére akadt bőven:
Fentieken kívül használtam még tépőzárat, valamint műanyag vállfát.

Következett a válogatás, szabás, szegés, a zsebek és a tépőzár felvarrása. Nem akartam kockáztatni, hogy az utolsó farmervarró tűmet is elveszítem, ezért teljesen egyszerűen, cikk-cakk öltéssel varrtam mindent:


Ez a "zseb a zseben" ötlet nagyon megtetszett, már csak a mintája miatt sem hagyhattam ki:
A végeredmény távol áll a tökéletestől, de azért elégedett vagyok:

Ui.: a bejegyzés elkészítése után találtam fehér vállfát,  sokkal jobban illik így a fürdőszobába...

Nincsenek megjegyzések: