2013. március 19., kedd

Húsvéti ajtódísz 2.

Nagyon tetszenek a koszorú ajtódíszek, de én magam nehezen szánom rá magam az elkészítésére. Tavaly mégis erőt vettem magamon, elkészítettem az elsőt, azt hiszem, egészen jól sikerült :), de az már nem használható sajnos, darabjaira hullott :(

Az idén már többször írtam, hogy van jónéhány dolgom, ami még nem került át a lakásba (főleg a kreatívsághoz szükségesek), meg szűkös a költségvetés is, így egy nagyon egyszerű ajtódíszt készítettem, abból a kevéske anyagból, ami éppen a rendelkezésemre állt.

Ezek a következők voltak:

tavalyról maradt (és megmentett) műanyag tojások
szizál
vastag karton
hobbi újságból kivágott papír minták


Az elkészítés menete:
A kartonból kivágtam a koszorú alapját, majd betekertem a szizállal:










Ezután ráragasztottam néhány műanyag tojást és papírpillangót. Már készen is van (kicsi, kedves, hangulatos):

Nincsenek megjegyzések: