2013. március 12., kedd

Ruhatároló doboz házilag





Nagyon szerettem volna egy ilyen dobozt az Ikeából (honnan máshonnan:) ), de ez a lakásvásárlás, felújítás után már nem fért bele a költségvetésbe, így megalkottam a sajátomat.
Nem kellett hozzá egyéb, mint...







az irodából néhány fénymásoló papíros doboz:

a nagyitól megörökölt erős vászonlepedő:

valamint maradék gumik:










Körben megmértem a dobozt, majd néhány centivel rövidebb anyagot vágtam. Azért, hogy majd a gumi feszítse rá a dobozra a "ruhát". 
Megvarrtam a füleket, amiket a huzat közepére cikk-cakk öltéssel rávarrtam. 

 

Ezek után jött a "ruhapróba", hogy megtudjam, mennyit kell behajtanom az anyagból, hogy a gumi elvégezhesse a feladatát:



A dobozok készítése közben elveszítettem néhányszor a türelmem (ismerősök tudják, hogy ez nem gyakran fordul elő) és két farmervarró tűt. De szerintem megérte, az a helyzet, hogy elégedett vagyok a végeredménnyel:


Mert a cél ez volt:


Ui.: a barna doboz még "pucér" (és másfajta is), elfogyott ugyanis a lepedő anyag, azt tervezem, hogy a turiban veszek ágynemű huzatot, valami vidám színeset ... majd meglátom, milyen lesz a választék ..

2 megjegyzés:

Kucorgó anyámkája írta...

Erika! Ezek nagyon jók lettek! Jó a gumis megoldás is, mert ha esetleg mosásnál összébb menne az anyag, akkor sincs gond. :))

Erika írta...

Köszönöm :)
Az összemenésre ugyan nem gondoltam, mert ez nem olyan anyag, de valóban ..