2013. március 24., vasárnap

Sajtos-baconos stangli

Ez a finomság is a könnyen és gyorsan elkészítőek közé tartozik, ajánlom figyelmedbe.

Hozzávalók:

  • leveles tészta
  • tojás
  • reszelt sajt
  • szeletelt bacon
A leveles tésztát kinyújtottam (kb olyan széles legyen, mint amilyen hosszú a bacon), megkentem a felvert tojással, megszórtam a reszelt sajttal és betakartam a szeletelt baconnal.
Ezután jó éles késsel kb. 1,5 cm széles csíkokra vágtam és a csíkokat megtekertem.

Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és kb. 200 fokra előmelegített sütőben kb. 15 perc alatt szép pirosra sütöttem.

A munkafolyamatról fotó nem készült, mert már megint elfelejtettem :)

2 megjegyzés:

Ami írta...

Jól néz ki! Leveles tésztát én is szoktam használni, bár inkább előre nyújtottat. Ami nekem bevált, az a derelye/pizzavágó kés helyett: biztosan szétvágja a tésztát, nem húzza magával.

Erika írta...

Ami, korábban én is olyat használtam, de mostanában valahogy nincs a környékbeli boltokban (szerintem nagyon jó fajta ).
Derelye / pizza vágóm nincs, jó gondolat :) én lisztezni szoktam a kést ..