2013. március 30., szombat

Falióra készítés

képekben elmesélve.

A hozzávalókat korábban már megmutattam, de most le is írom:
óralap
óraszerkezet
rostselyem papír
fehér alapozó festék
narancssárga akril festék
öntapadós számok
minták tetszés szerint
decoupage ragasztó lakk
az óralapot az alapozó festékkel kétszer átkentem:
 majd körben a szélén a narancssárga akrilfestékkel is, mert itt nem ragasztok majd rá papírt:
ezután ráragasztottam a rostselyem papírt, amit nem vágtam méretre, 
száradás után egyszerűen letépkedtem körben, majd újra átkenten a rakasztó lakkal, kétszer. 
És jöhetett a díszítés is :)
 a számokról se felejtkezzünk el. Aki ügyesen rajzol, vagy van sablonja, használhatja azt is:
Következik a munka "legnehezebb" része, az óraszerkezet összeállítása. Ehhez sajnos kénytelen voltam távsegítséget kérni, mert a csomagban nem volt semmi utalás arra, hogy milyen sorrendben kell összerakni a dolgokat.
Köszönet a Rayher dolgozóinak :) (az alapanyagokat is tőlük szereztem be)

A végeredmény:

Ajándékba adom, pszt, el ne áruld :D

2 megjegyzés:

Ami írta...

Jól néz ki az óra! Lánynak lesz (a szívecskék alapján)?

Erika írta...

Igen, Ami, jól gondoltad :)