2012. március 2., péntek

Ecsettartó konzervdobozból


A suszternek lukas a cipője, a kreatívnak nevezett nőszemélynek nincs egy csinoska ecset / ceruza tartója :D
Ezen nyomban változtatni kellett, és ki kellett próbálni egy újabb ragasztási technikát is, íme a folyamat leírása.

Elővettem 2 db színben harmonizáló rostselyem papírt (már tudom, hogy kellett volna egy harmadik szín is, de majd legközelebb :) ) és a jól bevált, sokoldalú konzerves dobozt.




 A papírokat széttépkedtem.



Felváltva egymás mellé ragasztottam a cetliket, úgy hogy kicsit fedjék egymást (ekkor derült ki, hogy további színek is kellettek volna)




Felül és alul is hagytam, hogy lelógjon valamennyi, amiket kb egyformára vágtam, és belülre hajtottam, ragasztottam.



Végül átkentem az egészet a ragasztó lakkal.

Tetszenek ezek a színek :D

Tanulság:
Azt gondoltam, hogy a rostselyem elég vastag ahhoz, hogy ne látszódjon át a fém, de már tudom, hogy ajánlatos először alapozóval átkenni a felületet.

1 megjegyzés:

Bebi írta...

Tök jól néz ki ez a doboz ebben az új ruhában! Köszi a leírást!:)