2012. február 29., szerda

Heveny hörghurut

Ez volt az oka, hogy eltűntem ilyen "hosszú" időre, de végre tudok alkotni, be is mutatok majd néhány dolgot, amit kirakok a Meskára is.

A láz ledöntött a lábamról rendesen, vagy fáztam, vagy folyt rólam a víz.. Szombaton végül édesapámmal elvitettem magam az ügyeletre, ahol kiderült, hogy fent nevezett nyavalyám van (még örülhetek, hogy nem influenza), antibiotikumot kaptam. Ha a láznak nem sikerült, akkor a gyógyszer elvette azt a kis erőmet is, pedig már nem tudtam feküdni, nem tudtam ülni, állva még csak-csak elvoltam, de 5 percnél tovább az sem ment. A langyos édes teát és minden édes löttyött most egy időre megutáltam...
(fotó: Internet, Google)

4 megjegyzés:

Bebi írta...

Jobbulást!!!:)
Várom az új alkotásokat!

Erika írta...

köszönöm, holnap reggel már láthatod is az elsőt :)

Újságíró Világvégén írta...

jön a jóidő - gyógyulj hamar, mert ezer lesz megint a dolog:)

Erika írta...

:) rajta vagyok a dolgon :)