2012. február 17., péntek

Kecsketejes szappanok

érkeztek hozzám a jól bevált :) csere-bere keretében.

Nagyon vártam már őket, de sajnos az időjárás kicsit bekavart és Világvége is messze van :), de lényeg a lényeg: itt vannak.

Mutatom is őket:
Álomba ringató tejszappanok a 20 hónaposnak:
Feladatát a nevében hordozza, amit többek között a levendula olaj segítségével tud teljesíteni.

Egyensúly tejszappan a magam kényeztetésére:
Feladata, hogy helyreállítsa a száraz / zsíros bőr egyensúlyát.

Érzéki tejszappan (ki másnak, mint nekem :) )
Feladata frissíteni és feszesíteni a bőrt és az sem mellékes, hogy ilang-ilang is van benne, aminek az illatát nagyon szeretem :)

Őszibarackos-joghurtos testvaj:
Erről most annyit tudok mondani, hogy nagyon finom illata van és gyorsan beszívódik a bőrbe ... legszívesebben kipróbálnám az összeset: a kamillásat, a körömvirágosat és a kakaóvajasat is, és persze ne maradjon ki az olivás sem :)

Nekem még nincsenek tapasztalataim, ezért olvassátok el ezt a lelkes beszámolót, ajánlót, egyúttal az oldalon meg is rendelhetitek ezeket a termékeket. A fentieken kívül találsz a választékban Vitalizáló, Boldogság, Száraz / érzékeny bőrre, valamint érett és narancsbőrre ajánlott szappant is.

Köszönöm Niki a lehetőséget, örülök, hogy felajánlottad :)

Ui.: van itt még valami, ebben a kosárkában érkeztek a fenti "csodák", ez volt a ráadás. Honnan tudtad, hogy kedvelem az ilyen natúr dolgokat?? :)

1 megjegyzés:

Újságíró Világvégén írta...

használjátok egészséggel - mikor csomagoltam, még nagyon csodálkoztam, mit akarsz kezdeni a mackós meg nyuszis szappannal, most már értem :) és gratulálok az unokádhoz, egy szempillantás, és neki is felnőtt szappan kell majd :)