2012. február 15., szerda

Díjat kaptam

Mégpedig Bebitől, aki gyönyörűbbnél gyönyörűbb ékszereit mutatja be a Bebi gyöngyei című blogjában.

Véleménye - és a díj (valamint a Google fordítója) - szerint "sokoldalú" vagyok, ettől teljesen meghatódtam, nagyon jól esett, köszönöm szépen. És a díj ugye kötelez, a jövőben még jobban fogok igyekezni :) 
Amikor valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követnie:
  • megköszönni a díjat annak, akitől kapta (ezt talán nem is kellene külön kiemelni) és belinkelni a blogját,
  • 7 dolgot felsorolni magáról
  • 15 bloggernek továbbadni és a tudomásukra hozni.
Nos, a 7 dolog, amit (még) nem tudsz rólam (talán ez a legnehezebb a 3 feltétel közül)

  1. nem tudok úszni. Pár éve próbálkoztam ugyan egy felnőtt tanfolyammal, de a végeredmény továbbra is egyenlő a nullával ... vicces volt a kismedencében kezdeni :)
  2. nincs kedvencem - és kissé kiakadok azokon, akik elkezdik sorolni, hogy a "kedvenc ételem ez és ez.... a kedvenc színészem ez és ez ..." stb. A "kedvenc" nem a LEG-et jelenti, az egyetlent?
  3. szeretek motorozni
  4. kb 5-6 éve - jóval 30 fölött - egy szemesztert elvégeztem a Budapesti Műszaki Főiskola projekt-menedzser szakán. Legnagyobb bánatom, hogy a körülöttem váratlanul felfordult világ és az anyagiak miatt nem tudtam folytatni...fantasztikus volt a társaság, a hangulat, a légkör...
  5. még csak 43 éves vagyok, de van egy 20 hónapos unokám. Kisebbik lányom lepett meg vele, nem örültem, mert 16 éves volt még csak ... újabb felfordulás ...
  6. szeretek barkácsolni, az egyik karácsonykor dekopir-fűrésszel leptem meg magam ...
  7. hamarosan teljesen új munkakört kapok, amitől tartok kissé, mert már 12 éve csinálom ugyanazt. De nyitott vagyok, mert az Önéletrajzom szerint ez korábban kb 3 évente történt meg :)

A harmadik feltételnek sajnos nem tudok teljes egészében megfelelni, mert ahhoz még nagyon új vagyok itt a blog-világban. A "nagyok" és ismertek már számtalan díjat kap(hat)tak, ezért abból a kevéskéből szemezgetek, akiket rendszeresen meglátogatok, olvasok, és tulajdonképpen szívem szerint mindnyájuknak adnék egy ilyen jelvénykét.


Most az alábbiakat emelném ki, remélem elfogadják majd az ajándékomat:
a Matula ikrek blogja
boGár krea blogja
Fércművek blogja
GG faékszer blogja
Nemcsak  táska blogja
Varrógép és kenyérillat blogja
Murphy's Laboratory blogja

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon megleptél!
Nagyon szépen köszönöm!
Hamarosan ki is teszem!

Bebi írta...

43???? Én kb 25-nek saccoltalak.:)
Köszi a többi új infót is!
További jó kreatívkodást!

Újságíró Világvégén írta...

az unokás részen ugyan nagyon meglepődtem, de a sokoldalúságon abszolut nem. Igazán nem vagy híján kreativitásnak. Gratulálok hozzá.

Bebi írta...

Bocs, az előbb a meglepetéstől meg sem köszöntem, amit a blogomról írtál! Köszi Erika!:)

Erika írta...

GG - örülök, hogy örülsz (ez volt a cél) és igazán nincs mit, véleményem szerint megérdemled :)

Bebi - köszönöm, azt szoktam ilyenkor mondani, hogy jó géneket örököltem, és amennyire lehet, vigyázok is rájuk :) (juj, ez most olyan nagyképűen hangzik ...)- és igazán nincs mit, tényleg fantasztikusak, amiket készítesz ..

Niki - na igen, akkoriban én is nagyon meglepődtem :) ... és még finoman fogalmaztam ..
A sokoldalúságomat bizonyítva elárulom itt "négyszemközt", hogy hamarosan új dolgok érkeznek hozzám, új technikát fogok tanulni, valamint új tárgyakat, termékeket bemutatni ... ez utóbbiak mostanában valahogy elmaradtak ..

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Köszönöm a díjat, de nem fogadhatom el. Nem miattad, hanem miattam nem. Nem vagyok nyitott a "kérdések-válaszok" szabályokra, inkább nem vállalom. Az elismerésnek, ami részedről érkezett, annak viszont nagyon-nagyon örülök. Köszönöm: Zita

boGár krea írta...

Nagyon köszönöm hogy rám gondoltál, megtiszteltetés számomra. Korábban már válaszoltam több hasonló kérésre, egy ideje nem teszem. Remélem nem haragszol meg érte!

a Matula ikrek írta...

Szia Erika!
Gratulálunk Neked a díjhoz, és köszönjük, hogy nekünk is továbbadod!
Kriszti és Zsuzsi

Névtelen írta...

Hogy mik vannak? Gratulálok! Puszi: Báty

Erika írta...

Köszönöm mindenkinek a visszajelzést :)