2012. február 8., szerda

Kavicsos mécsestartó készül - folytatás

Emlékeztek? Eddig méretre vágtam a fóliát, felragasztottam a szalvétát, valamint elkészítettem a lyukasztásokat.

A folyatásban - hogy ne sérüljön a szalvéta, amikor a talpba illesztem a mécsestartó palástját, illetve amikor befűzöm a madzagot - kb1 cm szélesen átkentem a fólia szélét alul ragasztó lakkal és fixáltam a lyukak szélét is:

Amíg ezek száradtak, összeállítottam a mécsestartó talpát. 
Először beragasztottam a rézbetétet a helyére, majd jöttek sorban a lábak:

A következő lépés a díszítés befűzése. A könnyebbség miatt egy vastag tűt használtam a teljesen hagyományos csomagkötöző madzaghoz, amire fényes, polírozott fehér fagolyók kerültek:

Végül összefűztem a palást két végét és összeillesztettem a talppal ... amit a következő bejegyzésben láthatsz majd, 2 nap múlva :)

Nincsenek megjegyzések: