2012. január 26., csütörtök

Cserélsz velem?

A Meskán (átmenetileg) lekerült a polcról a Magnóliás (tulipánfás) mécsestartóm, ezért arra gondoltam, hogy mielőtt újra aktiválnám, megkérdezem Tőletek: lenne kedvetek elcserélni velem?
Érdekel bármi, szappankák, varrott tartók, szütyők, neszeszerek (annyi gyönyörűség van nálatok :) ) stb. stb..

Története, leírása:

A szalvétát a lányomtól kaptam. Sokáig állt a dobozban, mert úgy gondoltam, hogy mécseshez talán túl világos. Aztán ráakadtam a napsárga rostselyempapírra és egyből tudtam, hogy ez gyönyörűség nem lesz többé sötétben!

Alapja a 6 ágú, réz betéttel ellátott, fa mécsestartó, melyet összerakás (-ragasztás) után napsárga páccal kentem be, ezért láthatóak maradtak a fa erezetei


Méretei:
magasság: 18 cm
átmérő: 17,5 cm

Hagyományos mécsessel (átmérő: 4cm) használhatod.

6 megjegyzés:

Újságíró Világvégén írta...

én egy tulipánosra vagy pipacsosra nagyonn szívesen cserélnék, ha esetleg lenne belőle...

Erika írta...

Készítettem korábban pipacsosat, ha van kedved, esetleg nézd meg a Meskás-oldalamon, az eladottak között. Úgy emlékszem ugyanis, hogy van még otthon olyan szalvétám ...

Újságíró Világvégén írta...

a pipacsos is passzolna hozzám, de tetszik a kavicsos i (aminek az oldalán fehér (gyöngyök?) vannak..)
egy ilyenért kínálnék szívesen szappankát meg kecsketejes arc/testkrémet...

Erika írta...

:D megértelek, az is szép darab. Este visszajelzek, hogy mit találtam a dobozkáimban ..

Erika írta...

Nos, szalvétát találtam, bogyót még kell beszereznem, mert elég kevés van.
A jövő héten el tudom készíteni Neked a mécsestartót, ha szeretnéd..

Újságíró Világvégén írta...

Persze, jó lesz jövőhéten - készítek én is neked egy listát holnap/hétvégén, hogy mifélét tudsz válogatni cserébe :)