2011. november 20., vasárnap

Műszaki gyorssegély - folytatás

Emberünk reggel 7-re ígérte, hogy jön, megérkezett kb fél 8-kor. Tudom, korai időpont ez, főleg így vasárnap környékén .. :)

Negyvenes, nyugodtnak tűnő férfiember, farmerszerkóban, szerelő táska a kezében, tudod, az a többrekeszes, alumínium - nekem nagyon tetszenek, már többször gondoltam, hogy beszerzek magamnak egyet, mert rengeteg apró-csepprő dolgom van, amit belerakhatnék: gombok, cérnák, gyöngyök, golyók stb. - , inassegéd kísérőnek. Szóval, felvonult, ahogy azt kell.

Konvektor szét, portalanít, próbálgat, szikra mini, vagy egyáltalán nincs, láng egy (kettőnek kellene lennie) és az is mini. A lényeg: dugulás a gázcsőben és hajszálrepedés a szikracsiholó porcelánján. Porceláncsere, állítgatások, beszabályozás, újabb próbálgatások. Szikra és láng normális méretű (és számú), konvektor össze, megint próbálgatások :).

Ez az egész művelet nem sokkal tartott hosszabb ideig, mint ahogy lepötyögtem ezt a bejegyzést. Díja (kiszállással együtt) 4.500,- Ft. Nem rossz órabér. Na, igen, a szakértőt és a vasárnapot meg kell fizetni :)

2 megjegyzés:

Újságíró Világvégén írta...

hát, szerintem még olcsón megúsztad - és milyen jó, hogy ma este már meleg lesz :)
nálunk, ha szombaton kihívnánk őket, szerda előtt tuti nem jelennének meg, pedig szerintem a dupláját is kifizetnénk, csak jöjjenek...

Erika írta...

Bizony, nagyon jó volt .. meg az is, hogy akkor éjjel éppen nem fagyott, annyira nem tudott lehűlni a szoba .. Az árral kapcsolatban igazat adok Neked és valójában elégedett is voltam,hogy ennyiből megúsztam de a kb 9.000,- Ft-os órabér (mivel kb fél órát töltött nálam) azért még sem mondható átlagosnak.
További előny, hogy nem kellett az egész konvektort kicserélni, mert az úgy 80eFt körül lenne .. innen nézve megspóroltam egy csomót :D