2011. szeptember 8., csütörtök

Problémáim akadtak,

vagyis folyamatosan akadnak a nyelvtanulással.
Szakmai angolt kell(ene) tanulnom, hogy mehessek vizsgára (OKJ-s ruházati eladó), de egyszerűen képtelen vagyok rá … alapból nagyon nehezen megy a nyelvtanulás (még az ELO-sra is nehezen szánom rá magam), magolnom kéne talán, de annak meg nincs igazán értelme
és azt nem is nekem találták ki.

Annyit tettem idáig, hogy az előre megírt mondatokat bemásoltam a Google fordító programjába, ezután a kiejtést (néha igen mulatságos volt J ) felvettem MP4-re, hogy visszahallgathassam utazás közben. Tegnap a szószedettel foglalkoztam, külön kimásolgattam a tananyagból, abc rendbe raktam, ma pedig ezeket is felrakom a MP4-re.

Arra jöttem rá, hogy egyszerűen nem érdekel az anyag, szeretnék már túl lenni rajta, görcsölök … pedig az ösztönzésem, az elérendő célom nagyon határozott.

Lehet, hogy a kitartásommal van a baj? Meg a halogatásommal … és nagyon hamar megtalálom az okot, hogy este miért nem veszem elő a tanulni valót..

Nincsenek megjegyzések: