2011. augusztus 9., kedd

Aszalt őszibarack - 1.

Előzetes, a végeredményről később :)

Tanultam a lekváros esetből, ezért most sokkal körültekintőbben (és türelmesebben) vásároltam őszibarackot az aszaláshoz.

Tavalyi első próbálkozásaimnál rajta hagytam a barackon a héját és gerezdekre vágtam a gyümölcsöt, de a gyakorlat azt mutatta, hogy nem ez a legmegfelelőbb a későbbi felhasználáskor. Gyümölcslevesbe, forralt
borba, joghurtba tettem az aszalmányt, amikor megszívták magukat lével, nagyra nőttek és így nem voltak kedvemre valók annak ellenére, hogy fantasztikus volt az ízük.
Ezért most úgy döntöttem, hogy felkockázva fogom az aszaló gépbe rakni őket...

Kicsit macerásabb, pepecselősebb munka, de biztos vagyok benne, hogy megéri a fáradtságot :)

Folytatását pár nap múlva olvashatod ... :)




Nincsenek megjegyzések: