2011. július 12., kedd

Nyaralni mentem ...

Amikor ez a bejegyzés megjelenik, én már néhány napja a lábamat (és egyéb részeimet) áztatom a langyos Balatonban :) (remélem, nem tévedtek az időjósok és tényleg kánikula van).
Nem túlzok, amikor azt mondom: csak áztatom magam, mert az úszás nem az erősségem, egészen pontosan nem tudok ..
Már próbálkoztam (és valószínűleg ezzel lehetett a baj, hogy „csak” próbálkoztam…) a tanulásával, ugyanis jónéhány éve jelentkeztem egy felnőtt úszásoktató tanfolyamra. Egészen odáig azt sem tudtam, hogy létezik ilyesmi ..
Amíg a nagymedence szélén – a tanuló sávban – evickéltem, nem különösebben zavart az alattam lévő 210 centi, de élő (értsd: mozgó) vízben ...
egyszerűen képtelen vagyok elhagyni a biztonságos derékig, maximum a nyakig érő vizet … ami egyáltalán nem mondható mélynek, mert mindösszesen 160 centit kaptam :)

Visszatérve a Balatonra: Berénybe utazunk néhány baráttal, egy néninél bérelünk házat, egészen kedvező áron – szerencsére (a miénkre) nem sikerült még eladnia, pedig tavaly már ezzel a hírrel „fenyegetett” búcsúzáskor…
 
Ez a nyaralás olyan igazi „láblógatós, semmit tevős” lesz, de ennek ellére nem fogok egész nap kint feküdni a parton (nem is egészséges). Mivel a fiúk úgyis ellesznek a Forma1-gyel, focival és egyéb pasis dologgal, arra gondoltam, viszek magammal egy aprócska "készítsd magad kézműves csomag"-ot, mert nagyon érdekel mostanában a kosárfonás (is). Reményeim szerint megismerhetem majd az alapokat és eldönthetem, hogy később akarok-e vele foglalkozni… kellemeset a hasznossal :)
Most még bontatlan a csomag, így néz ki:

Esténként pedig a naplementében fogok gyönyörködni:


Nincsenek megjegyzések: