2014. december 17., szerda

Apró örömök #1

Mai örömködéseim:

Átvettem a digitális fényképezőmhöz az állványt - és kompatibilisek egymással :). Egy kis gyakorlás és a termékeim fotói sokkal-sokkal jobbak lesznek a jövőben :)

Legnagyobb örömömre megérkezett a karácsonyi ajándék, egy helyes kis táskarendszerező, amit egy alkotó társamtól rendeltem a Meskán. Azért tudom megmutatni, mert az ajándékozott (még) nem olvassa bejegyzéseim :)

Új élményt szereztem: kipróbáltam a Webox csomagátvételi szolgáltatást. 6,3 másodperc alatt kaptam meg a csomagomat, QR kóddal! Mondjuk kicsit meglepődtem, amikor fennhangon adott utasításokat, de csuda klassz volt. Sokszor rendelek a neten, a jövőben - ha van lehetőség - akkor mindenképpen ezt az átvételi módot fogom használni. A videójuk

Neked milyen apró örömeid voltak ma?

Nincsenek megjegyzések: