2012. május 2., szerda

Tanulok, tanulok,

tanulok ezerrel..

Ismét elkezdtem egy internetes e-learning (uhh, de csúnya szó :) ) tanfolyamot, ahol igen szűkek a határidők. Az anyag letöltésére 23 nap áll rendelkezésre (naponta csak kettőt lehet, és csak akkor enged tovább, ha minimum 80 %-ra írod a teszt-lapot), vagy max. 2 hónap.

Most kereskedő, boltvezető lesz a végzettségem, ha sikerrel levizsgázom. Tavaly csupán azért kellett az eladói vizsga, hogy erre a tanfolyamra jelentkezhessek.Ez újabb lépés az álmom, a webáruház üzemeltetéséhez.

Nem mentség, csupán magyarázat, hogy miért jelentkezem mostanában ilyen ritkán, pedig várakoznak ám bemutatásra az új fülbevalók! :)
(fotó: internet, Google)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok sikert kívánok hozzá!!!!

Ezt hol tanulod? szabad tudni? :)

Bebi írta...

Én is sok sikert kívánok a tanulmányaidhoz!
Meg persze a kreatív alkotáshoz, ha még marad rá egy kis időd!:)

Erika írta...

Természetesen szabad: az EFEB tanfolyamán veszek részt most is, szeretem ezt a típusú tanulást. Bővebbet itt találhattok: http://www.efeb.hu/e-learning/kereskedo_boltvezeto

Bebi, igyekszem alkotni tovább, mert az azért mégis kikapcsolódás és feltöltődés, egyszerűen hiányérzetem van, ha nem ülhetek az asztalhoz ... igazából már most érzem ..

Kucorgó anyámkája írta...

Hát ahogy Lenin mondá vala: Tanulni, tanulni, tanulni! :)

Ildifolt írta...

Nem is tudtam, hogy a webáruház működtetéséhez ilyen végzettségek kellenek. "Valami" ezek szerint ide vezérelt Hozzád, hogy ezt megtudjam. Köszönet érte.

Erika írta...

Kedves Compot, elég ellentmondásosak voltak az elmúlt években az információk, nem tudták eldönteni a hatóságok, hogy a webes kereskedelem minek minősül, újdonság volt. Az lett a vége, mint minden "normál" kereskedelemnél, hogy a vállalkozási formának megfelelően "valakinek" kell rendelkeznie a szükséges végzettséggel. Mivel én egyéni vállalkozásban gondolkodtam, hát nekem kellett a papír. Ami nem baj, mert így több lábon állhatok, bárhogyan is alakul a jövőm :)