2011. augusztus 21., vasárnap

Kakaós csiga ...

... volt kisebbik leánykám óhaja, napok óta nyúzott, hogy azt szeretne hétvégére ..
Elővettem hát a lapjaira szétesett, nagyon jól használható recepteket tartalmazó szakácskönyvet (F. Nagy Angéla: A család szakácskönyve) és a hozzávalókból a kenyérsütő gép segítségével elkészítettem a tésztáját.
 
Lisztezett deszkán téglalap alakúra nyújtottam, megöntöztem margarin és vaj keverékével, alaposan megszórtam cukrozott kakaóval, feltekertem, mint a rétest, majd lisztezett késsel kb. 2 cm-es darabokra vágtam.

 
 
Margarinnal megkent magasfalú tepsibe raktam, nem túl szorosan, mert sütés közben tovább növekednek. Megöntöztem a maradék vaj és margarin keverékével, előmelegített sütőbe raktam. Amikor már majdnem kész lett, vaníliás cukorral ízesített forró tejjel megöntöztem, és készre sütöttem (kb. 35-40 perc).

Már majdnem elfogyott, amikor eszembe jutott, hogy a végeredményt is le kell(ene) fotóznom  :D




Nincsenek megjegyzések: